Компанія Берінгер Інгельхайм розпочала ексклюзивні переговори з компанією Санофі щодо взаємного обміну безрецептурним бізнесом компанії Берінгер Інгельхайм (за винятком Китаю) та ветеринарним бізнесом компанії Санофі
• Компанія Санофі може стати глобальним світовим лідером на ринку безрецептурних лікарських препаратів
• Берінгер Інгельхайм може стати компанією номер два у світі на ринку товарів для здров'я тварин
Париж, Інгельхайм - 15 грудня 2015 - Компанія Санофі та компанія Берінгер Інгельхайм сьогодні оголосили про вступ до ексклюзивних переговорів щодо обмінами активів. Йдеться про ветеринарний бізнес компанії Санофі (компанія Меріал) вартістю 11,4 млрд євро і підрозділ безрецептурних препаратів компанії Берінгер Інгельхайм вартістю 6,7 млрд євро (за винятком Китаю). Транзакція також включає в себе виплату компанії Санофі сумму в розмірі 4,7 млрд євро компанією Берінгер Інгельхайм.
Угода дозволить компанії Санофі стати глобальним світовим лідером ринку лікарських безрецептурних препаратів з очікуваним обсягом продажів 5,1 млрд євро в 2015 році з часткою на світовому ринку в 4,6%. Обсяги продажів безрецептурного підрозділу Берінгер Інгельхайм (за винятком Китаю) в 2015 році оцінюються в 1,6 млрд євро. Безрецептурні підрозділи обох компаній чудово доповнюють один одного як з точки зору продуктового портфелю, так і з точки зору географії. Берінгер Інгельхайм допоможе компанії Санофі зміцнити свої позиції в Німеччині та Японії, а також розширити свою присутність на ключових для компанії ринках. Санофі отримає доступ до препаратів в таких значущих категоріях як спазмолітики, ліки для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту, вітаміни, мінеральні добавки, анальгетики і ліки для лікування простудних захворювань. Безрецептурний бізнес Санофі значно розшириться на ринках США, Європи, Південної Америки та Євразії, зайнявши лідируючі позиції в ключових країнах і ключових продуктових категоріях.
Ветеринарний ринок є вкрай привабливим з точки зору інноваційних технологій, зростаючого потенціалу та прибутковості. Спільні зусилля Меріал і Берінгер Інгельхайм забезпечать компанії впевнене друге місце на світовому ринку з обсягом продажів в 3,8 млрд євро в 2015 році, а також дадуть їй можливість завоювати статус лідера. Об'єднані технології та активи компаній у сфері антипаразитарних препаратів, вакцин і спеціальних препаратів виведуть компанію на лідируючі позиції в цьому зростаючому сегменті ринку, оскільки будуть прекрасно доповнені можливостями Меріал в сегменті домашніх тварин і птиці, а також досвідом роботи Берінгер Інгельхайм у сфері засобів для лікування та вакцинації свиней.
"Починаючи ексклюзивні переговори з Берінгер Інгельхайм, ми чітко дотримуємося виконання одного з ключових завдань нашого стратегічного плану 2020, в якому передбачено розвиток конкурентних переваг Санофі в тих сегментах, де ми можемо зайняти лідируючі позиції. Ця угода дозволить Санофі стати світовим лідером на ринку безрецептурних лікарських препаратів, а також доповнить наші активи всесвітньо відомими брендами," - сказав Олів'є Брондікур, доктор медичних наук, головний виконавчий директор компанії Санофі. "Я впевнений, що компанія Берінгер Інгельхайм дозволить Меріалl повною мірою розвинути свій потенціал на привабливому, але конкурентному ринку здоров'я тварин."
Німеччина стане ключовим центром безрецептурного бізнесу Санофі, зокрема, для напрямків шлунково-кишкових захворювань, простудного та кашлю, які матимуть переваги на ринку завдяки можливостям сильної команди Берінгер Інгельхайм. Санофі приділятиме особливу увагу соціальним питанням та збереженню людей.
Безрецептурний бізнес Берінгер Інгельхайм
Безрецептурний бізнес Берінгер Інгельхайм є восьмим у світі за обсягами продажів, які склали 1,4 млрд євро в 2014 році, что становить 11 відсотків чистих продажів компанії у 2014 році. Безрецептурний сегмент Берінгер Інгельхайм спрямований на створення та розвиток натхненних та перспективних рішень, які будуть сприяти ефективному розвитку справжніх світових брендів для споживачів. Провідними брендами безрецептури Берінгер Інгельхайм є спазмолітик Buscopan® (у 2014 році обсяг продажів склав 219 млн євро; в основному продається в Європі та Латинській Америці), проносне Dulcolax® (в 2014 році продажі склали 204 млн євро; продається у більш ніж 40 країнах, особливо популярне в США), мультивітаміни Pharmaton® (в 2014 році продажі склали 133 млн євро, більша частина продана в Південній Америці), ліки від кашлю Mucosolvan® (в 2014 році продажі склали 165 млн євро, в основному продається в Китаї, Росії та Німеччини) і Bisolvon® (в 2014 році продажі склали 101 млн євро, популярний в цілому ряді країн, у тому числі Іспанії та Італії), і протизастудний Mucoangin® / Lysopaine® (в 2014 році продажі склали 48 млн євро).
Безрецептурний бізнес Санофі
У 2014 році продажі Санофі склали 3,3 млрд євро. Ключовими продуктами безрецептурного бізнесу компанії Санофі є: лікарські засоби проти алергії - Allegra® (в 2014 році продажі склали 350 млн євро) і Nasacort® (в 2014 р продажі склали 114 млн євро), знеболюючі Doliprane® (в 2014 році продажі склали 310 млн євро), No-Spa® (в 2014 році продажі склали 109 млн євро) і Dorflex® (в 2014 році продажі склали 90 млн євро), препарати гастро категорії - Essentiale® (в 2014 році продажі склали 235 млн євро), Enterogermina® (в 2014 р продажі склали 156 млн євро) і Maalox® (в 2014 році продажі склали 98 млн євро), препарати жіночої медицини Lactacyd® (в 2014 році продажу склали 104 млн євро), а також вітаміни та біологічно активні добавки Magné B6® (в 2014 році продажі склали 88 млн євро). У 2014 році 52,6% продажів компанії припадали на країни, що розвиваються: 21,2% - на США, 20,3% - на Західну Європу.
Санофі і Берінгер Інгельхайм - спільний безрецептурний бізнес. Пріоритетні категорії (проформа)
Глобальні категорії* | Обсяг ринку в млрд євро | Санофі + БІ СНС |
Знеболюючі | 13,2 | #2 |
Протиалергічні | 3,1 | #3 |
Протизастудні | 17,2 | #6 |
Жіноче здоров'я | 0,8 | #1 |
Для поліпшення травлення | 14,4 | #1 |
Вітаміни та добавки | 27,6 | #3 |
Джерело: Nicholas Hall & Company, FY 2014
* За даними Санофі
Детальніше про Меріал
Меріал - одна з лідируючих компаній на ветеринарному ринку, яка керується інноваційним підходом. Компанія пропонує широкий ряд ветеринарних препаратів для лікування багатьох видів тварин. У компанії працює 6 600 чоловік, компанія веде діяльність в більш ніж 150 країнах. Очікуваний обсяг продажів в 2015 році складе 2,5 млрд євро.
Меріал має три основні напрямки діяльності: домашні тварини, сільськогосподарські тварини та ветеринарні служби. Препарати і вакцини Меріал спрямовані на запобігання захворюванням та їх лікування, вони охоплюють понад 200 захворювань і розладів, якими страждають тварини самих різних видів.
Найвідомішими препаратами Меріал у ветеринарній сфері є: для лікування домашніх тварин - Frontline®, Heartgard®, NexGard® і Purevax®; сільськогосподарських тварин - Vaxxitek®, Eprinex®, Ivomec®, Longrange®, Circovac® і GastroGard®. Меріал є стратегічним партнером ветеринарних відомств, постачаючи урядам вакцини від ящура, сказу і катаральної лихоманки.
В рамках інноваційної діяльності Меріал володіє 12 науково-дослідними центрами і 18 виробничими об'єктами. Меріал враховує такі світові тенденції, як зростання населення, зростання потреби в тваринних білках, потреби країн, розвиток середнього класу, недостачу, постійно і сумлінно впроваджуючи нові рішення для споживачів і тварин.
Більш детальна інформація на офіційному сайті компанії: www.merial.com
Детальніше про ветеринарний бізнес Берінгер Інгельхайм
Ветеринарний бізнес Берінгер Інгельхайм займає 6-е місце у світі. Компанія пропонує інноваційні рішення для лікування і зміцнення здоров'я багатьох видів тварин. Штат компанії складає приблизно 4 000 співробітників по всьому світу. У 2014 році обсяг продажів склав 1,13 млрд євро. Основними препаратами ветеринарного бізнесу Берінгер Інгельхайм є: Ingelvac Circoflex® (в 2014 р продажі склали 260 млн євро), Metacam® (в 2014 р продажі склали 93 млн євро), Ingelvac PRRS® (в 2014 р продажі склали 74 млн євро), Duramune® (в 2014 р продажі склали 69 млн євро) і Vetmedin® (в 2014 р продажі склали 57 млн євро), досягнувши 8% від виручки компанії.
Що стосується географії, ветеринарний бізнес Берінгер Інгельхайм історично є американською ветеринарної компанією. Тут же, в США, розташовані її науково-дослідні центри та виробничі об'єкти. Значні інвестиції були зроблені в Ганновері (Німеччина), в процесі розробки знаходяться інвестиції в Китаї. Ветеринарний бізнес Берінгер Інгельхайм займає високі позиції в сфері вакцинації свиней і великої рогатої худоби, а також у розробці препаратів для розведення тварин. Будучи орієнтованою на інновації, компанія Берінгер Інгельхайм вкладає 12% прибутку від продажів в дослідження.
Меріал і Берінгер Інгельхайм - спільний ветеринарний бізнес. Пріоритетні категорії (проформа)
Глобальні категорії* | Обсяг ринку в млрд євро | Мерал + БІ |
Дрібні тварини | 7,1 | #1 |
Жуйні тварини | 5,8 | #4 |
Свині | 2,6 | #1 |
Птиця | 2,4 | #3 |
Коні | 0,6 | #1 |
* За даними Берінгер Інгельхайм
Детальніше про Санофі
Санофі є одним зі світових лідерів в області охорони здоров'я. Компанія розробляє та впроваджує терапевтичні рішення, спрямовані на задоволення потреб пацієнтів у всьому світі. Санофі займає сильні позиції у сфері лікування цукрового діабету, онкології, серцево-судинних захворювань, внутрішніх хвороб, захворювань центральної нервової системи, вакцинопрофілактики і рідкісних захворювань; у безрецептурному напрямку; у ветеринарії; в розробці інноваційних продуктів та діяльності на ринках, що розвиваються.
Акції Санофі котуються на торгових біржах в Парижі (Euronext: SAN) і Нью-Йорку (NYSE: SNY).
Ця угода відповідає стратегії Берінгер Інгельхайм у сфері підтримки стійкої конкурентоспроможності і позиції глобального лідера на інноваційних ринках. Зі своєю ринковою часткою Берінгер Інгельхайм може повністю розгорнути свою основну компетенцію в якості сильної інноваційної, науково-фармацевтичної компанії і залишатися незалежним та успішним глобальним гравцем.
Для обох компаній це буде важливим кроком вперед. Перебуваючи у новій власності, ветеринарний бізнес і безрецептурний бізнес стануть сильнішими, тим самим покращать свої глобальні зони впливу і відповідні прогнози зростання.
Детельніше читайте тут.